Forum for H.D.C.C

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Harley Davidson Club Copenhagen

+2
kim
Kirkegaard
6 deltagere

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April

Kirkegaard
    Kirkegaard

Antal indlæg : 21
    Alder : 46

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April Empty MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April

Indlæg  Kirkegaard Fre Mar 13, 2009 9:28 am

Hej Gutter

Hermed program for den 4 April

Kl. 9:45 er der franskbrød og kaffe
    Kl. 10:00 starter mødet
    Kl. 11:00 kører vi til Caps åbent hus
    Kl. 12:00-12:30 fortsætter fællesturen ud i det blå enten til HDCSJ eller en tur nordpå.
    Kl. 16:00-17:00 ankomst i klubben grillen tændes og vi hygger til vi ikke gider mere.

forhåbentlig en rigtig god dag i HDCC regi.

Tilmeldte.

Nymand
    Kirkegaard
    Onkel AG
    Robert
    Tonny
    Dennis (kun møde/caps)
    Steen (kun fællestur)
    Lars (kun fællestur)
    Sonny.

Afbud.
    Jesper
    Kim p

Måske.
    Birck

Mvh

Nymand & Kirkegaard

Sidst rettet af Kirkegaard Ons Mar 18, 2009 11:18 am, rettet 1 gang
    kim

Antal indlæg : 1

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April Empty 4 april

Indlæg  kim Søn Mar 15, 2009 9:35 am

jeg kan se at jeg ikke er skrevet på som afbud,da jeg er på ferie

hilsen kim
    Snurre

Alder : 69
    Geografisk sted : Ballerup

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April Empty Sv: MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April

Indlæg  Snurre Man Mar 16, 2009 7:37 pm

Howdy Boys
    Så er vi sq ved at være på vejene igen Very Happy
    Vi møder osse op hos CAPS og glæder os til at se alle igen .....
    Take care out there
    Snurre & Anita
    Kirkegaard
    Kirkegaard

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April Empty Sv: MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April

Indlæg  Kirkegaard Tors Apr 02, 2009 10:16 pm

Hej Gutter

Fællesturen går til Nymands forældres sommerhus i Vejby, hvor der er handlet ind til frokost..

efter fællesturen og spisning vil vi tage til Valby Mc og vise fanen..

Turudvalget
    nym
    nym

Antal indlæg : 4

MØDE, FÆLLESTUR OG PÅSKE GRILL 4 April Empty afsløring!

Indlæg  nym Fre Apr 03, 2009 8:11 am

frokosten i sommerhytten var dagens fine overaskelse, men min ven kirkegård kom hvis til at afsløre det hele.. så når vi lander der oppe, virk forhelved meget overaskende alle sammen!!! jubelsener tilladt.. go tur til alle. mvh nym
    minivip

Indlæg  minivip Fre Apr 03, 2009 5:10 pm

Min cykel står hos Caps. Så jeg tager direkte derhen kl 10.30
    Ses derhenne.
    mbh Minivip
    Kirkegaard
    Kirkegaard

Indlæg  Kirkegaard Lør Apr 04, 2009 11:37 pm

hold da kæft en fed fællestur..

Vi startede i klubben med et kort møde, og så gik turen til Caps åbenthus, der var vi i en lille time, så gik turen mod nordsjælland, men inden vi var nået ud af folehaven, havde vi desværre første startproblem, det blev ordnet og så afsted, Glostrup, Rene mister sit benzindæksel, ind til siden og vente mens Rene ledte efter dækslet, med hjælp fra AG fandt han det til sidst.. afsted igen via Fabriksparken hvor jesper var kørt i forvejen for at hente sin tlf. på jobbet.. via ballerup frederikssund og frederiksværk til Hølløselund og Nymands familie sommerhus til frokost og kolde øl og vand (NB han havde selv bedt mig skrive det i forummet). solen skinner fra en klar himmel og øllen er kold, sidder og slapper af med klubkammeraterne.. kan livet være bedre.. Jesper Dennis og Lars smutter hjemad til andre pligter,Rainer snupper færgen fra hundested til casa Schnieder, Kump smutter op forbi nogle venner, nymand rydder op, mens vi andre kører langs kysten hjem, Sonny kører fra i Hornbæk, skal hjem til par middag, heldige fyr.. hjem ad strandvejen til klubben og gang i grillen, pølser og oksemørbrad tilberedes med flute og kartoffelsalat til.. øl og snaps til dem der ikke kører.. Tonny, AG, Kimp, Rene, Nymand og Robert drager til fest i Valby Mc hvor jesper støder til, undertegnede kører til Ganløse med cyklen efter en fed dag i HDCC`s navn.. til jer der ikke var med på turen, i kan godt ærgre jer, det var virkelig en fed tur, på noget nær de 250-300 km.

11 mand høj på cykel og det var uden nymand som desværre havde et problem med en stødstang...fremmødet tegner godt for sæsonen..

tak for turen til dem der var med..

Kirkegaard
    Tonny.

Antal indlæg : 5

Indlæg  Tonny. Man Apr 06, 2009 10:15 pm

Kan kun helt og holdent tilslutte mig Kirkegårds indlæg..
    En stor hånd til de 2 Road Captains for at tirettelægge en feeed tur.
    Og en stor hånd til alle jer andre fordi I som altid er herlige og feste med-- kææft jeg var træf om søndagen .. som jo bød på øl og Rødvin..
    Ser sgu frem til atter at køre en fed tur og så feste i klubhuset og det gør ikke et spor at flre af klubdrengene møder op..
    Vi ses..
    Take care.
    Tonny.

Sponsoreret inhold

Indlæg  Sponsoreret inhold

Lige nu er det Tors Nov 21, 2024 6:21 pm